دادستانی مرکز اصفهان مدیرانی که به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف عمل نکنند را مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 18 April 2023

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و همگرایی لازم میان دستگاه های مرتبط با اصناف استان در اجرای دستورالعمل های حوزه عفاف و حجاب اعلام کرد.

سید محمد موسویان ضمن تقدیر از همراهی عموم اصناف در اجرای دستورالعمل های حوزه عفاف و حجاب افزود: به موجب ماده ۲۸ قانون نظام صنفی کشور واحدهای صنفی که به وظایف صنفی خود مطابق قانون عمل نکنند، منجر به پلمپ واحد صنفی خواهد شد.

دادستان اصفهان گفت:دادستانی مرکز استان ضمن پیگیری و نظارت لازم در خصوص اجرای دستورالعمل‌های حوزه عفاف و حجاب اصناف، ترک فعل مدیرانی که به وظیفه خود در این حوزه عمل نکنند را مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

موسویان توصیه ای نیز به فعالان عرصه تولید و عرضه پوشاک در شهرستان داشت و گفت: چنانچه این اصناف نسبت به تولید و عرضه البسه نامتعارف و هنجارشکنانه اقدام نمایند، مراتب از سوی اتاق اصناف استان پیگیری و دستور قضایی به جهت تعطیلی آن واحد صنفی صادر خواهد شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در عین حال آماده هستیم مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه تولید و عرضه پوشاک و البسه ایرانی اسلامی را بررسی و پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات این واحدها انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار