نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: گردشگری حلال و مذهبی بیش از یک میلیارد نفر مخاطب دارد که می‌توان از ظرفیت‌های گردشگری مذهبی در شیراز استفاده کرد تا استان فارس به عنوان قطب گردشگری حلال در منطقه شناخته شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 19 April 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام ظهر چهارشنبه در مسجد نصیرالملک شیراز بیان کرد: استان فارس ظرفیت‌های مختلفی در حوزه گردشگری دارد و می‌توان از این ظرفیت به گونه‌ای استفاده کرد که جامعه از برکات گردشگری بهره مند شود.

وی ادامه داد: گردشگری حلال و مذهبی بیش از یک میلیارد نفر مخاطب دارد که می‌توان از ظرفیت‌های گردشگری مذهبی در شیراز استفاده کرد تا استان فارس به عنوان قطب گردشگری حلال در منطقه شناخته شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بسیاری از گردشگران واقعی به اماکن گردشگری و مذهبی ایران علاقه ویژه ای داشته و تلاش می‌کنند تا با حفظ شئونات نسبت به بازدید از مکان‌های مذهبی اقدام می‌کنند.

آیت الله دژکام عنوان کرد: شرایط برای جذب گردشگران مذهبی و حلال در استان فارس بیش از هر منطقه‌ای در کشور فراهم است و تنوع بناهای تاریخی و مذهبی در شیراز می‌تواند عاملی برای جذب گردشگران به این بناها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار