مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: پیش‌فروش، خرید و فروش، انتقال سند قبر همچنان ممنوع است و شهروندان به شایعات توجه نکنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 27 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از روز گذشته تصویری جالب از یک بنر با موضوع فروش قبر در آرامستان کرمانشاه، منتشر شده است.

موضوع تبلیغ بنر پیش‌فروش قبور؛ سبب مراجعه تعدادی از شهروندان برای طلب قبر پیش‌فروش شده از آن‌جا که این پیش‌فروش مدت‌ها است که در کرمانشاه ممنوع است، صحت و سقم این موضوع را از حجت‌الاسلام هادی کماسی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه پیگیر شدیم.

حجت‌الاسلام هادی کماسی اظهار کرد: در سطح شهر یک شایعه شده و در حال قوت گرفتن است مبنی بر اینکه «سازمان آرامستان‌ کرمانشاه پیش‌فروش قبر را براساس مصوبه شورای اسلامی شهر آزاد کرده است». در حالی که چنین خبری صحت ندارد.

وی ادامه داد: کماکان پیش‌فروش قبر و مقبره در سازمان آرامستان کرمانشاه ممنوع است و این خبر از اساس تکذیب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: بنر پیش‌فروش قبر را فتوشاپ و لوگول ناشناسی زیر بنر است و در ضمن تعداد قطعاتی که در بنر اشاره شده از ۱ تا ۲۵۸ است، در حالیکه همچون عدد در تعداد قطعات آرامستان وجود ندارد نهایتا ۸۴ قطعه در باغ فردوس و ۱۲ قطعه هم در بهشت زهرا(قبرستان جدید) داریم.

وی تصریح کرد: پیش‌فروش، خرید و فروش، انتقال سند قبر همچنان ممنوع است و شهروندان به شایعات توجه نکنند و اخبار خود را در این زمینه از خود سازمان پیگیر باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار