امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بی حجابی به یک ناهنجاری فرهنگی در جامعه تبدیل شده است گفت:رعایت حجاب ضرورت تحکیم خانواده در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 28 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گفت:مساله گرانی و مهار تورم از تاکیدات رهبری در انتخاب شعار سال و سخنرانی عید فطر بود و لازم است، مردم، مجلس، دولت و قوه قضائیه نسبت به این موضوع اهتمام لازم راداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی افزود: لازم است طرح‌های ضربتی و فوری در بحث حمایت از تولید و مهار تورم در برنامه‌های دولت قرار گیردتا شعار سال که مورد تاکید رهبریست محقق شود.

وی با بیان اینکه بی حجابی به یک ناهنجاری فرهنگی در جامعه تبدیل شده است گفت:رعایت حجاب ضرورت تحکیم خانواده در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی با بیان اینکه برای برخی از افراد درجامعه بی حجابی عادی شده است افزود: بی حجابی حرام شرعی و تخلف قانونی است و باید این هنجار شکنی مهار شود.
وی ادامه داد: باید مجریان و امرین به معروف و نهی از منکر مواظب باشند که نقشه دشمنان که دو قطبی کردن بحث حجاب است به یاس تبدیل شود، زیرا بیشتر زنان ما با حجاب و مردان هم طرفدار حجابند و بعضی‌ها که هنجار شکنی می‌کنند با برخورد مناسب رفتارشان اصلاح شود.

امام جمعه موقت شیراز به دهم اردیبهشت روز خلیج فارس اشاره کردو گفت:نیرو‌های مسلح با قدرت از آب‌های جنوب و شمال کشور محافظت می‌کنتد و اجازه نمیدهند دشمنان دخالتی داشته باشند واگردشمنان خطایی کنند با جواب پشیمان کننده روبرو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار