کد خبر: ۱۱۰۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 28 April 2023

توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور مرهون تلاش های کارگران است

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در آستانه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری این روز را نشان بر اهمیت وجود و فعالیت قشر کارگر در جامعه دانست و گفت: توسعه، پیشرفت و تعالی اقتصادی هر جامعه مدیون و مرهون تلاش های خالصانه و صادقانه قشر کارگر است.
" کامران علیپور کلایه " افزود: معتقدم در هر جامعه‌ای که از اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شود مطمئنا توسعه و پیشرفت در آن جامعه بیشتر خواهد بود.
وی نامگذاری روز جهانی کار و کارگر را به عنوان جشن بزرگ ملی برای جامعه کارگری ذکر و اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به نام" سال مهار تورم "و "رشد تولید " نامگذاری شده نشان از تاکید همیشگی معظم له در راستای توسعه اقتصادی کشور به برکت وجود جامعه شریف کارگری و تکریم آنهاست.
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای اضافه کرد: اگر بناست شاهد رشد تولید و مهار تورم باشیم مستلزم نقش آفرینی همه طیف های کارگری است.
" علیپور کلایه " به مصوبات شورای اسلامی شهر کلاچای در راستای حمایت از کارگران اشاره و تصریح کرد: شورای دوره ششم این افتخار را دارد که حقوق، مزایا و مشوق های تشویقی کارگران را به آنان پرداخت نماید و در طی این مدت هر مصوبه ای که از سوی شهرداری دال بر حمایت از کارگران بوده هر پنج عضو شورا به آن موافقت کرده اند و این حمایت ها همچنان استمرار خواهد داشت.
وی در خاتمه این مصاحبه بار دیگر با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر این روز بزرگ و با عظمت را به نیروهای خدوم حوزه کارگری شهرداری تبریک و برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و گفت: مطمئن باشید به عنوان منتخبین مردم قدردان تلاش ها و خدمات صادقانه شما هستیم و اعتقاد داریم شما با برخورداری از دو مولفه مهم وجدان کاری و تعهد پیش همه آحاد مردم و جامعه جایگاه ویژه ای دارید و همه ما با تمام وجود به شما افتخار می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار