فرمانده انتظامی فارس: همچنین به شناسایی و دستگیری ۹ باند تهیه و توزیع موادمخدر در فارس اشاره و اضافه کرد: از اعضای این باندها، ۵۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 30 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام بخش حبیبی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات اقدامات اجرایی شده پلیس فارس از ابتدای امسال تاکنون، به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس در سطح استان موفق به دستگیری ۲۹ سارق سابقه‌دار و انهدام ۹ باند سرقت شده‌اند؛ سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۸۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند.

حبیبی خاطرنشان کرد: ۳۰ فقره از سرقت‌ها مسلحانه، ۱۰ فقره خورو، ۱۰ فقره مغازه، ۱۳ فقره منزل، ۳۵ فقره قاپ‌زنی و ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی بوده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه سارقان همگی دارای سوابق کیفری متعدد هستند و در سطح شهر شیراز و شهرستان لامرد اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: ارزش اموال مسروقه معادل ۲۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

۹ باند موادمخدر متلاشی شد

این مقام انتظامی همچنین به شناسایی و دستگیری ۹ باند تهیه و توزیع موادمخدر در فارس اشاره و اضافه کرد: از اعضای این باندها، ۵۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

حبیبی با اشاره به دستگیری ۱۹۸۳ متهم مرتبط با جرائم موادمخدر در فارس، گفت: تاکنون ۸۳۵ معتاد متجاهر از نقاط مختلف استان جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های بازپروری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری ۵۶۱ خرده فروش موادمخدر، گفت: در حوزه پلیس امنیت اقتصادی ۳۰۵ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شده و ۳۶۵ متهم مرتبط نیز دستگیر شده‌ است.

او با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است، از افزایش ۹۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه ۸۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد که سال گذشته ۷۴۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و ۴۵ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران در یگان‌های تخصصی پلیس استان کشف شده است.

 

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار