سرپرست کمیته امداد میاندورود گفت: در سال گذشته ۲۷۰ فرصت شغلی و ۱۸۵فقره وام اشتغال با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان به جامعه هدف و جوانان میاندورودی تخصیص و اعطا گردید.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 02 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد تقی جلالی اظهار داشت: رویکرد اصلی کمیته امداد، خانواده توانمند با ایجاد کسب و کار و درآمد ثابت برای خانوادها است.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت مسئولین و مدیران بانکها افزود : در سال گذشته ۲۷۰ فرصت شغلی و ۱۸۵فقره وام اشتغال با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان به جامعه هدف و جوانان میاندورودی تخصیص و اعطا گردید.

سرپرست کمیته امداد میاندورود گفت: افراد معرفی شده به واحد اشتغال ابتدا توسط کارشناسان فنی مشاوره، استعداد سنجی و نیاز سنجی شده و باتوجه به علاقمندی و امکانات آنان در منزل یا محل کار مورد بررسی قرار گرفته و برای آنان برنامه ریزی انجام می شود.

جلالی با اشاره به اینکه دو گروه افراد به واحد اشتغال معرفی می شوند گفت: دسته اول افرادی هستند که می توانند برای خود شغل ایجاد کنند، یعنی دارای مهارت ، امکانات کاربوده و کمیته امداد سرمایه مورد نیاز را در اختیار آنها قرار میدهد و دسته دوم افرادی هستند که نمی توانند برای خود شغل ایجاد کنند، برای این افراد به دو صورت شرایط کار فراهم می شود اول : معرفی به کارفرمایان ، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار بزرگ جهت بهره گیری از نیروی انسانی و دوم :کارفرمایان قسمتی از خط تولید خود را برون‌سپاری کرده و به مددجویان واگذار میکنند تا وارد چرخه فعالیت شوند.

وی گفت: با توجه به عنایت دولت و کمیته امداد ،اعتبارات اشتغال هم برای جامعه هدف و هم برای سایر افرادِ جامعه تا دهک ۵ تقسیم شده که به صورت تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

خاطرنشان می شود: در شهرستان میاندورود بیش از ۲۲۰۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار