مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه‌های اقتصادی در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 07 May 2023

شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری، اظهار کرد: رشته‌های تراشکاری CNC و فرزکاری CNC در گروه ماشین کاری صنعتی، جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO۲ و جوشکاری با گاز محافظ آرگون در گروه جوشکاری و طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزار CATIA و برنامه‌نویسی PLC در گروه مهندسی از رشته‌های این دوره از مسابقات است.

وی گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در این رویداد به صورت آنلاین و از تاریخ ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه از طریق آدرس www.skills.irantvto.ir / news / wsc۰۲  امکان‌پذیر است. زمان برگزاری آزمون ۱۸تا ۲۰ مردادماه سال جاری خواهد بود.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: ایجاد انگیزه و نشاط هر چه بهتر و بیشتر در جامعه کارگری، افزایش بهروه‌وری و کارآرایی، خلاقیت، نوآوری و انتقال تجارب و کشف استعدادهای برتر مهارتی کارگران و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: مسابقات ملی مهارت کارگران بر اساس استانداردهای بین المللی به صورت سالانه برگزار می‌شود. بنگاه‌های اقتصادی حامی این رویداد می‌توانند از امتیازات ماده ۶ آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران تجلیل می‌شود و علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون‌گری فنی و حرفه‌ای و گواهینامه حضور در مسابقات صادر خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار