دبیر هیئت کشتی از حضور سه کشور خارجی و کشتی گیران ۳ تیم داخلی در دومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر خبر داد
کد خبر: ۱۱۰۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸ 09 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

اداره هواشناسی استان با اعلام ورود سامانه جدید بارشی به مازندران پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از بعدازظهر امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران و کاهش دما همراه باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تنکابن گفت که انتشار کلیپی در فضای مجازی و برخی شبکه‌های معاند مبنی بر وقوع درگیری و حمله مسلحانه در نشتارود مبنی بر درگیری درگیری مسلحانه در منطقه نشتارود تنابن تکذیب می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران: افزایش ۲۷ درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از ۲۰ اردیبهشت بر اساس حروف الفبا پرداخت می‌شود.

بارگذاری پرونده‌های بیماران صعب العلاج مازندران از هفته آینده برای پرداخت هزینه‌ها در سامانه بیمه سلامت استان آغاز می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران: برداشت نوبرانه گوجه سبز از هفته گذشته از ۱۶۰۰ هکتار باغ‌های گوجه سبز مازندران آغاز شد.

دریای خزر از بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت تا عصر فردا سه شنبه ۱۹ اردیبهشت به دلیل وزش باد شدید مواج و توفانی است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: نحوه اجرای و شیوه رتبه بندی معلمان به هیچ عنوان مورد قبول مجلسی که قانون آن را تصویب کرده و حتی معلمان مشمول این طرح نیست.

فردی که از طریق ساخت ارز دیجیتال فارکس اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از شهروندان گلوگاهی کرده بود، دستگیر شد.

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران: برای نخستین بار به عشایر استان سهمیه آرد یارانه‌ای تخصیص داده شد.

استان مازندران با ۱۲ غرفه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ شرکت کرده است.

واژگونی یک دستگاه‌ مینی‌ بوس در محور ساری تاکام ۶ مصدوم برجای گذاشت.

 یک معلم برای ایجاد خلاقیت و تربیت کودکان کارآفرین اقدام به راه اندازی مدرسه خلاق در روستای سنگده بخش دودانگه ساری کرده است.

فرمانده انتظامی نکا: عامل تیر اندازی به سمت دو شهروند که سه ماه متواری بود در اقدامی غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

در رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، سه کشتی گیر مازندرانی به دیدار رده بندی راه یافتند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار