مجمع وحدت نیروهای انقلابی قم با هدف انسجام و همدلی در جهت توجه به ظرفیت هاي مغفول و شبکه سازي در بین نخبگان و فعالین عرصه هاي مختلف اجتماعی، فرهنگی ، جهادی ، اقتصادی و سیاسی با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 10 May 2023

به گزارش تابناک قم، در این بیانیه که به انتقال مطالبات مردم به بدنه حاکمیت و ایجاد بستري مناسب براي رشد و توسعه جریان انقلابی تاکید شده ، آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ يَتَوَلَّ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ الْغالِبُونَ (مائده/56)

و كسانى ‌كه ولايت خدا و پيامبر او و افراد با ايمان را بپذيرند، [پيروزند]؛ زيرا حزب خدا پيروز است.

بی گمان هدف اندیشه توحیدي، وحدت فردي و اجتماعی و هدف اندیشه شیطانی تفرقه افکنی در دل فرد و جامعه توحیدي است. نگاه تاریخی مبین آن است که پیروزي و تداوم انقلاب اسلامی بیش از هر چیز مرهون بسط اندیشه توحیدي و وحدت اجتماعی حول محور رهبري الهی امام خمینی رضوان االله تعالی علیه و امام خامنه اي مدظله العالی بوده و هست.

شجره طیبه انقلاب اسلامی که در دهه پنجم از حیات بالنده اش، وارد مرحله جدیدي از رشد و پیشرفت شده است، پس از گذر از دشمنی ها، بحران ها، مشکلات، مسائل داخلی و سیاسی، امروز به بلوغی ارزشمند و قدرتی فرا منطقه اي تبدیل گشته است و بر اساس همین مهم، دشمن از هیچ نقش هاي براي ایجاد شکاف و تفرقه انگیزي میان نیروهاي انقلابی و به انحراف کشانیدن حرکت الهی نظام مقدس جمهوري اسلامی فروگذار نخواهد کرد.

در چنین شرایطی نیاز به سازماندهی جدید در نیروهاي انقلاب اسلامی به نحوي که بتواند وحدت همه نیروها و تشکل هاي انقلابی را تأمین کند احساس میشود.

ضرورت ارتباط پویا و سازمان یافته جریان هاي سیاسی به نمایندگی از مردم با حاکمیت ، توجه ویژه به ظرفیت جوانان در اقشار و اصناف مختلف به عنوان مخاطبین اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و بهره مندي از ظرفیت هاي مغفول در راستاي مشارکت حداکثري نخبگان و مشارکت حداکثري مردم، جمعی از نیروهاي انقلابی استان را بر آن داشت، تا در مسیر تقویت عزم ملی در حرکت به سوي عدالت و پیشرفت، مطالبه همزمان ارزشهاي انقلاب و حقوق مردمی و نیز ایجاد و حفظ ارتباط بین نسل هاي مختلف انقلاب، با ایجاد همگرایی و هماهنگی و انسجام، حرکتی نو را آغاز نمایند. اینک به مدد الهی و با استغاثه به محضر حضرت ولی عصر عجل االله فرجه و با درود و سلام به روح مطهر امام راحل و شهداي والامقام و همچنین به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبري مدظله العالی، در تاریخ 19 اردیبهشت 1402 هجري شمسی مجمع وحدت نیروهای انقلابی قم بر پایه باورهاي واقعی به ولایت فقیه و تداوم انقلاب اسلامی، جمهوریت و اسلامیت، قانون اساسی، اعتماد عمومی، کرامت انسانی و اسلامی، استقلال ملی و وفاق اجتماعی، حضور خود را در کلیه عرصه هاي فرهنگی، سیاسی، اقتصادي و اجتماعی کشور اعلام میدارد.

مجمع وحدت نیروهای انقلابی قم با شبکه سازي در بین نخبگان و فعالین عرصه هاي مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادي و نیز انتقال مطالبات عمومی، نیازها و کاستی هاي موجود به بدنه حاکمیت همراه با ارائه راه حل عملیاتی با ایجاد بستري مناسب براي رشد و توسعه جریان انقلابی، در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی، طبق فرامین و مطالبات رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه اي مدظله العالی قدم برداشته و در جهت احیاء اندیشه امامین انقلاب، بعنوان رکن اساسی "جامعه اسلامی" در نگرش " تمدن سازي نوین" تلاش خواهد نمود.

به همین منظور مجمع وحدت نیروهای انقلابی قم از تمامی تشکل هاي انقلابی، فرزندان انقلاب اسلامی و جوانان مومن و متعهد به آرمانهاي انقلاب، امام راحل رضوان االله تعالی علیه و رهبر فرزانه مدظله العالی، دعوت مینماید با حضور فعال خود در مجمع، موجبات همدلی و وحدت نیروهاي انقلابی استان را فراهم آورده و با هم افزایی بیشتر و تقویت تاثیرات و تعاملات جریان اصیل انقلابی، دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را نا امید گردانند.

از خداوند متعال هدایت میجوییم و در ظلّ عنایات خاصه حضرت ولی عصر عجل االله فرجه، در سایه پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبري مدظله العالی، نزدیکی دلهاي مومنان و انسجام و وحدت آنان را خواستاریم. هوالمستعان و علیه التکلان
والسلام علیکم و رحمتاالله
مجمع وحدت نیروهای انقلابی قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار