معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام گفت: پایان کلاس های دانش آموزان پایه اول تا پنجم در ۲۵ اردیبهشت ماه و پایان امتحانات دانش آموزان پایه ششم مناطق گرمسیر و سردسیر تا نیمه خرداد است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 14 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه پاپی با اعلام این خبر اظهار داشت: پایان کلاس های دانش آموزان پایه اول تا پنجم ۲۵ اردیبهشت می باشد و هیچ گونه برنامه امتحانی وجود ندارند. ابزار ارزشیابی توصیفی شامل پوشه کار، آزمون مداد کاغذی، آزمون عملکردی از فعالیت ها و عملکردهای واقعی دانش آموزان، تکالیف درسی و … می باشد.

وی افزود: در پایه ششم علاوه بر محتویات پوشه کار و ابزار ارزشیابی توصیفی، یک آزمون کتبی هماهنگ منطقه ای و شهرستانی برگزار می شود که این آزمون ها در مناطق گرمسیری از ۲۳ اردیبهشت لغایت ۳ خرداد و مناطق سردسیری از اول خرداد تا ۱۳ خرداد می باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه هدف از این آزمون های هماهنگ آمادگی جهت ارتقا به مقاطع بالاتر و متوسطه اول است، تاکید کرد: ضمن اینکه باید از وارد کردن هرگونه استرس و اضطراب از طرف والدین و معلمان به دانش آموزان خودداری کرد، می بایستی آزمون ها با نهایت دقت و آرامش برگزار شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار