مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، ۲۰ میلیون نهال در نهالستان‌های این استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 13 May 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: منصور رضایی با بیان اینکه نهال‌های تولید شده توسط منابع طبیعی فارس، با توجه به پروژه‌های مختلف این سازمان در نقاط مختلف غرس می‌شود، گفت: بخشی از نهال‌های تولیدی برای تأمین چوب در پروژه‌های زراعت چوب استان استفاده خواهد شد.

رضایی با اشاره به اجرای طرح کشوری کاشت یک میلیارد درخت، گفت: با توجه به شعار سهم هر ایرانی ۳ اصله نهال خواهد بود و سهم فارس سالانه ۲۰ میلیون درخت است.

او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم اجرای این طرح مشارکت مردم در حفظ و نگهداری نهال‌های کاشت شده است، گفت: کاشت درخت علاوه بر تکلیف قانونی رسالتی ملی است و همه مردم و مسئولان متعهد به اجرای این طرح هستند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس درخصوص روند اجرایی طرح کاشت یک میلیارد درخت در سال ۱۴۰۲ در این استان گفت: از اردیبهشت امسال مکان‌یابی کاشت نهال‌های تولیدی آغاز شده است و پس از آن، حفر چاله‌های مربوطه و آماده‌سازی عرصه برای کاشت نهال انجام خواهد شد.

رضایی گفت: از ابتدای شهریور امسال عملیات کاشت نهال‌ها به سرعت و با دقت تمام با کمک مردم و تمام دستگاه‌های مشارکت‌کننده در این طرح در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

برچسب ها: تولید ، نهال ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار