مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خدمات معلمان جهادی در راستای تثبیت و تعمیق یادگیری دانش آموزان و جبران افت تحصیلی آن ها خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۵٠ معلم جهادی در سراسر استان به این دانش آموزان خدمات ارائه دادند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 14 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص فعالیت معلمان جهادی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: تابستان سال گذشته بالغ بر ۵٠ معلم جهادی در سراسر استان جهت تثبیت و تعمیق یادگیری دانش آموزان که عمدتا به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار افت تحصیل شده بودند، خدمت کردند.

وی از تدوام روند آموزش از سوی معلمان جهادی در سال جاری خبر داد و افزود: معلمان جهادی برای جبران افت تحصیلی دانش آموزانی که با تجربه افت تحصیل و یا عدم کسب نمره قبولی در امتحانات مواجه بودند، بدون مزایا یا شرایط خاصی آموزش در قالب کلاس های جبرانی ارائه می دهند.

محمدی تاکید کرد: این معلمان در برخی موارد به صورت گروه های خیری و جهادی به تامین مایحتاج دانش آموزان هم کمک می کنند.

وی از برنامه ریزی برای آموزش و تحصیل کودکان کار هم خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ٣٠٠ دانش آموز بازمانده از تحصیل را به تحصیل بازگردانیم و همچنان پیگیر آموزش این دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ٢ هزار نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل فاقد آدرس شناسایی شدند، ادامه داد: برای هر ۶ دانش آموز با این شرایط یک راهنما در نظر گرفتیم تا پیگیر تحصیل آن ها باشند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار