اعضای اتاق بازرگانی اصفهان هر کالایی که مردم پاکستان نیاز داشته باشند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 14 May 2023

رئیس اتاق بازرگانی شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان در دیدار با امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به وجود صنایع مختلف در اصفهان گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه ایران اکسپو داشتیم شاهد توانمندی‌های فراوان صنعتی و صادراتی ایران بودیم.

سردار محمد اقبال خلجی افزود: همواره درباره وضعیت صنعت اصفهان و رتبه ممتاز تولیدات آن در ایران شنیده بودیم و تمایل داریم ارتباط موثری با تولیدکنندگان و تجار اصفهانی برقرار کنیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به عضویت ۳ هزار فعال اقتصادی در این اتاق گفت: اعضای اتاق بازرگانی اصفهان هر کالایی که مردم پاکستان نیاز داشته باشند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنند و آمادگی داریم فهرست کالا‌های موردنیاز ایالت بلوچستان را به اطلاع شرکت‌ها و اعضای اتاق اصفهان برسانیم.

محمدرضا گل احمد با اشاره به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه توریسم سلامت افزود: اصفهان با داشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز و پزشکان حاذق می‌تواند میزبان مردم پاکستان باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به تجربه خود از حضور در کشور پاکستان گفت: اشتراکات زیادی میان دو ملت ایران و پاکستان وجود دارد و آنچه می‌تواند قلب‌های دو ملت را به یکدیگر نزدیک‌تر کند، استحکام روابط اقتصادی است.

سید وحید دزفولی با بیان اینکه پاکستان را کشوری جدا از ایران نمی‌دانیم، افزود: مردم پاکستان اقبال زیادی به محصولات ایرانی دارند و انواع تولیدات ایرانی در این کشور به فروش می‌رسد و اگر تحکیم روابط اقتصادی اصفهان و کویته با ایجاد یک دفتر تجاری در این شهر به‌طور جدی دنبال شود، مراودات تجاری دو کشور بسیار توسعه خواهد یافت و امیدوارم تا جایی که قوانین اجازه دهد تجارت پایداری میان دو کشور رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار