مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: فیلم سینمایی غریب در سینماهای کرمانشاه ۵٠ میلیون تومان فروش داشت و ١۵٠٠ مخاطب از این فیلم دیدن کردند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 15 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اکران فیلم سینمایی غریب از ٢۵ اسفند ماه سال گذشته در کرمانشاه آغاز شد و تا اواخر هفته گذشته هم ادامه داشت و حال حاضر فیلم اکران آنلاین می شود.

وی در ادامه افزود: فیلم غریب در آخرین اکران خود بیش از ۵٠ میلیون تومان فروش داشته و در مجموع حدود یک هزار و ۵٠٠ مخاطب برای تماشای این فیلم به سینماهای کرمانشاه آمدند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه مجموع سانس های این فیلم را ١٣۵ سانس اعلام کرد و گفت: این فیلم در تمام سینماهای کرمانشاه اکران شد.

کنجوری تاکید کرد: پر فروش ترین فیلم در حال اکرانِ امروز فیلم فسیل است که نمایش آن از ٢۵ اسفند سال گذشته اغاز و  تا کنون یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی غریب شمایلی است از وقایع غرب کشورکردستان در سال های ۵۸ و ۵۹ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شد، این فیلم برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار