رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از برنامه ریزی جامع برای جابجایی و حمل گندم در استان فارس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 15 May 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، سعید پارسا با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به اینکه استان فارس در تولید گندم جزو استان‌های برتر کشور بوده، بنابراین هرساله برای جابجایی این کالای ارزشمند برنامه ریزی های جامعی انجام می‌شود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای استان فارس افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های لارستان، لامرد، خنج، علامرودشت،قیروکارزین، کازرون،نورآباد و... عملیات برداشت و جابجایی گندم آغاز و در حال انجام است.

پارسا با بیان اینکه از فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از 80 هزار تن گندم در فارس تحت صحابت بارنامه حمل شده است،اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود در استان فارس بیش از 1 میلیون تن گندم در استان فارس برداشت و جابجا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چگونگی نظارت بر کالاهای اساسی، خاطرنشان کرد: کمیته حمل کالا های اساسی بامحوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده و بر عملیات جابجایی گندم دراستان نظارت می‌کند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای استان فارس تاکید کرد که هرگونه تخلف در جابجایی و حمل گندم در استان سریعا در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات مطرح و بررسی می‌شود ؛ بنابراین آحاد مردم و رانندگان شریف استان هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهادات خودرا به شماره تلفن گویای 141 اعلام ، ثبت و پیگیری کنند.

برچسب ها: جابه جای ، گندم ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار