به منظور تسهیل خرید گندم در کازرون، ساعت کاری تحویل این محصول در سیلوی شهرستان از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت تغییر یافت.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 18 May 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون با همراهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و با حضور رئیس اداره غله شهرستان از سیلوی این شهرستان بازدید سرزده و میدانی داشتند.

محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در بازدید از سیلوی این شهرستان با اشاره به بارش‌های اخیر و افزایش زیر کشت گندم، اظهار کرد: امسال سال زراعی خوب و پر برکتی در تولید گندم داریم.

او افزود: با پیگیری‌هایی که داشتیم و با هماهنگی و همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس و با نظارت مستقیم و همکاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان، ۱۷ کامیون آن اداره کل از سراسر استان فارس به کازرون اعزام و گندم‌ها را از مراکز خرید گندم در برخی از بخش‌ها توسط کامیون‌های راهداری جهت تخلیه هرچه سریع‌تر به سیلوی شهرستان انتقال می‌دهند.

رئیس کارگروه کشاورزی تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده با مدیرکل سازمان غله، گروهی از مرکز استان جهت همکاری به سیلوی شهرستان کازرون با ترکیب نفرات فنی، تشخیص کیفیت، تعیین افت گندم به مرکز خرید گندم سیلوی شهرستان کازرون اعزام شدند و ساعت کاری خرید گندم در سیلو از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت تغییر یافت.

نماینده عالی دولت در کازرون افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان را در همه ابعاد پیش بینی و بررسی می‌کنیم و ضمن ارائه راهکار، با تلاش‌های جهادی که مدیران ذی ربط داشته اند سعی کردیم تا این مشکلات و مسائل برطرف شوند و با تمام توان کمک خواهیم کرد تا عمده مشکلات و مسائل کشاورزان برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار