کد خبر: ۱۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 12 October 2015
رضا سلیمی، رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا ظهر امروز(20مهر) در حاشیه اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در مرکز هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: در طرح مذکور 11 مهدکودک با بیش از 200کودک مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری بهزیستی انجام شده است، افزود: در این طرح هدایایی که از سمت مهدکودک‌ها جمع‌آوری شده در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم به کودکان اهدا می‌شود.

 رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی همزان با سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: کودکان با اهدا عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های سالم خود در واقع تمرین فرهنگ نیکوکاری را از کودکی انجام دادند و بی شک این امر باعث تقویت حس نوعدوستی در میان کودکان می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه مانور نمایشی «کودک، ایمنی و سلامت» را امروز برای کودکان اجرا کردند، تصریح کرد: با هدف حفظ سلامت کودکان در زلزله، مانور نمایشی زلزله با هدف آموزش پناه گیری و یادگیری خروج ایمن در زمان زلزله اجرا شد.

وی با اشاره به آموزش‌های هلال احمر به کودکان از کودکی در مهدکودک‌ها، خاطرنشان کرد: شهرستان صومعه‌سرا دارای 220 غنچه هلال است که در اکثر مراسمات این نهاد حضور پررنگ دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار