مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد، در فصل گرم امسال کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت‌های اداری و ۸۰درصدی در ساعات غیر اداری برای ساختمان‌های دولتی الزام آور است.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 06 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سلاحی با بیان اینکه در تابستان امسال مانند سال قبل مدیریت مصرف از خود مجموعه دولت آغاز می‌شود گفت: انتظار بحق شهروندان الگو بودن دستگاه‌های دولتی در موضوع مدیریت مصرف است.

سلاحی با یادآوری سهم قابل ملاحظه ساختمان‌های دولتی در مصرف برق اظهار داشت: تغییر ساعت تعطیلی ادارات بشرط خاموشی کامل بار‌های سرمایشی و حذف روشنایی و سایر مصارف غیر ضروری می‌تواند به کاهش پیک بار کمک شایانی نماید.
مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه، مصرف برق ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی به طور مستمر در مرکز پایش کنترل و رصد می‌شود گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، نظارت دقیقی در خصوص اجرای این طرح و دستیابی به هدف تعیین شده در کاهش مصرف برق ادارات، اعمال خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: براساس تصمیمات مدیریتی اتخاذ شده، هر یک از اداره‌های دولتی و نیمه دولتی که نسبت به اجرای طرح کاهش مصرف برق همراهی مناسبی نداشته باشند، در مرحله اول با اخطار مکتوب و قطع برق و پس از آن با اعلام عمومی و همگانی مواجه خواهند شد.
سلاحی با اشاره به اینکه، اگر سازمان یا دستگاهی نسبت به رعایت موارد توصیه شده برای کاهش مصرف همراهی لازم را نداشته باشد، نام آن سازمان یا دستگاه از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که با همدلی موجود در فارس، شاهد همکاری مطلوب باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار