مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: کارت سوخت اضطراری عرضه سوخت نفتگاز (گازوئیل) برای استفاده تمامی خودروهای نفتگاز سوز نیست.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 11 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» محسن وزارتی با اشاره به وجود کارت سوخت اضطرار نفتگاز در تعدادی از جایگاه‌های استان البرز اظهار کرد: این کارت‌ها محدود بوده و فقط برای موارد اضطراری به خودروها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: فروش نفتگاز (گازوئیل) لیتری ۶۰۰ تومان فقط به خودروهایی که امدادی باشند، سهمیه آنها تمام شده باشد، در انتظار دریافت کارت سوخت المثنی هستند و برگه دفاتر پلیس ۱۰+ ممهور به مهر دفاتر ناجی دارند، امکان پذیر است.

وزارتی گفت: خودروهای ناوگان درون شهری هم برای دریافت گازوئیل باید ابتدا در سامانه "مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای" به آدرس: https://utcms.ir/ ثبت نام کرده وکارکرد خود را در سامانه "هوشمند ثبت سند حمل ونقل بار درون شهری" به آدرس: https://baarbarg.ir/ ثبت کنند.

این مسئول افزود : برای دریافت سوخت بر اساس پیمایش باید خودروهای درون شهری با نصبGPS و ثبت اطلاعات خودرو در سایت: https://www.sipaad.ir و خودروهای برون شهری با اخذ بارنامه و صورت وضعیت اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار