فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری دو هزار میلیارد ریالی طلافروش شیاد با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 11 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"هادی رفیعی کیا"افزود: در پی شکایت تعدادی از کسبه و شهروندان شازندی مبنی بر کلاهبرداری فردی طلا فروش و جلب اعتماد شکات که اکثراً از صنف طلافروشان بودند پرونده ای در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شد.
وی یادآورشد: با توجه به حساسیت موضوع و مبلغ بالای کلاهبرداری تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار از سال ۹۸ با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مشهد مقدس اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و در عملیاتی هدفمند فرد کلاهبرداری دستگیر و به استان مرکزی منتقل شد.
سردار رفیعی کیا با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری دو هزار میلیارد ریالی از ۱۴۰ نفر از شهروندان اراکی و شازندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
وی در پایان با بیان اینکه اقتدار و هوشیاری پلیس مهمترین عامل در شناسایی این کلاهبردار شیاد به شمار می رود اظهار داشت: عملکرد خوب و مقتدرانه کارآگاهانه پلیس استانی در این عملیات رضایتمندی و تقدیر مالباختگان را به همراه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار