رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه از ️افزایش ضریب ایمنی محور پاوه به مریوان با نصب ۴۰۰ متر نیوجرسی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 12 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ابراهیم شهریاری اظهار کرد: چهارصد متر نیوجرسی لولایی در ۱۲ نقطه محور دالانی که مسیر ارتباطی استان کرمانشاه به کردستان است، نصب شده است.

️وی افزود: این محور دارای سابقه تصادفات منجر به واژگونی و سقوط را داشت که نصب نیوجرسی در این محور با افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای خواهد شد.‌

️شهریاری درباره دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان پاوه، تصریح کرد: عملیات توسعه و تعریض پل‌های کم‌عرض و حادثه ساز محور نودشه به سه راهی شهدا، شن ریزی و تسطیح راه روستایی زردویی و تسطیح و پروفیله نمودن راه روستایی میگوره از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه، گفت: اجرای عملیات خط کشی محور اصلی پاوه به نوسود از سه راهی ملاندر تا دوآب، تداوم عملیات بهسازی رویه آسفالتی محور نوسود به پایانه مرزی شوشمی با اجرای روکش حفاظتی برای جلوگیری از تخریب و عملیات دیوار سازی سنگی در پیچ پرحادثه ابتدای محور باینگان به تین از جمله اقداماتی است که به صورت امانی در حال انجام است.

شهریاری بیان کرد: اجرای عملیات لکه گیری و چاله پرکنی محور نودشه به سه راهی شهدا و بهسازی رویه آسفالتی محور هانی گرمله با اجرای روکش حفاظتی از دیگر اقدامات در حال انجام شهرستان است.

️وی ادامه داد: طی ۲ ماه سال‌جاری ۱۵۰ عدد تابلو و علائم جاده‌ای بهسازی و تعمیر شده، همچنین ۹۰ کیلومتر از محور پاوه به روانسر و سه‌راهی باینگان نیز عملیات خط کشی انجام شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار