برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در شیراز باعث شد که قهرمانان و عنوان‌داران جهان در محل تمرینات شاگردان حمید باوفا حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 14 June 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم: تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان هفتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی خود را این روزها در شیراز پشت سر می‌گذارد، اردویی که از شانزدهم خرداد آغاز شده است و تا بیست‌وششم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

با توجه به برگزاری این اردو در شیراز و تعطیلی اردوی بزرگسالان بعد از بازگشت از تورنمنت بین‎‌المللی بیشکک تا روز 31 خرداد ماه، قهرمانان شیرازی تیم ملی بزرگسالان برای روحیه دادن به جوانان در اردوی این تیم حاضر شدند.

محمدعلی و محمدرضا گرایی که هر دو اخیراً به قرقیزستان رفته بودند و با دو مدال طلا و نقره به کار خود در سومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی خاتمه دادند، طی روزهای گذشته در تمرینات جوانان حضور پیدا کردند.

میثم دلخانی قهرمان سال 2021 جهان در وزن 63 کیلوگرم که قرار است چندی دیگر در جام وهبی‌امره کشتی بگیرد نیز همراه با محمدرضا مختاری ملی‌پوش دو سال اخیر وزن 72 کیلوگرم که به تازگی به وزن 77 کیلوگرم رفته است، علاوه بر حضور در این اردو، همراه با جوانان تمرین کردند.

شاگردان حمید باوفا 23 تیر ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی اردن خواهند شد. این تیم اردوی بعدی خود را نیز از 31 خرداد در تهران برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار