استاندار فارس در حاشیه بازدید از کارخانه رله سازی خودرو به انگیزه و توان مهندسین جوانِ شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت شاهد ایجاد اشتغال و رونق فعالیت اقتصادی هستیم؛ سوله ای بلااستفاده توسط مهندسین جوانان دانش بنیان احیا شده و خانم ها و بانوان تحت پوشش کمیته امداد با آموزش مختصر در آن مشغول به کار شده اند؛ از جوانان مومن، متعهد و انقلابی جمهوری اسلامی ایران جز این هم انتظار نمی رود.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 14 June 2023

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، در ادامه سفر به شهرستان کازرون از شرکت دانش بنیان فعال در حوزه ساخت رله خودرو و کارخانه طراحی و تولید کالای خواب بازدید کردند.
دکتر ایمانیه در حاشیه این بازدید به انگیزه و توان مهندسین جوانِ شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: شاهد ایجاد اشتغال و رونق فعالیت اقتصادی هستیم؛ سوله ای بلااستفاده توسط مهندسین جوانان دانش بنیان احیا شده و خانم ها و بانوان تحت پوشش کمیته امداد با آموزش مختصر در آن مشغول به کار شده اند؛ از جوانان مومن، متعهد و انقلابی جمهوری اسلامی ایران جز این هم انتظار نمی رود.
نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه یکی از وعده های دولت سیزدهم ایجاد اشتغال است، اظهار داشت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی ، رولت صادق الوعده است لذا می بایست هرکدام از مسولین اجرایی به سهم خود در تحقق اهداف قوه مجریه مشارکت داشته باشند؛ مدیریت ارشد استان آمادگی دارد با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه در تمام نقاط استان که زمینه انجام چنین فعالیت های اقتصادی را داشته باشد نسبت به احیا آن اقدام کند. اشتغال مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت مجموعه ها قرار می گیرد و همچین از ورود شرکت های دانش بنیان در این زمینه حمایت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار