کد خبر: ۱۱۱۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 15 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، ۱۰ هزار تن روغن خوراکی متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران بیش از ۳۰۰ روز در مخازن بندر نوشهر مانده بود مشاهده شد که رئیس قوه قضاییه دستور داد در مورد این محموله اقدامات مقتضی انجام شود.

کمتر از یک هفته از دستور رئیس قوه قضاییه اولین محموله روغن از نوشهر با همراهی و پیگیری ویژه دولت ترخیص شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از تعیین تکلیف و ترخیص اولین محموله روغن ذخیره شده در بندر نوشهر خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: در پی سفر اخیر رئیس قوه قضاییه و بازدید ایشان از بندر نوشهر، امروز با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، یک محموله پنج هزار تنی روغن از بندر نوشهر تخلیه شد.

وی ادامه داد: مجموع روغن موجود در سیلوهای بنادر استان مازندران ۳۸ هزار تن بوده که طی روزهای آتی نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص مابقی آن اقدام مقتضی لحاظ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: در بازدید های اخیر مشاهده شد که مقادیری روغن در انبارهای بنادر استان ذخیره و به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشته که در این راستا با پیگیری ویژه، برگزاری جلسات متعدد و بازدید از بنادر مذکور، دستورات مقتضی در خصوص تعیین تکلیف و تخلیه این روغن ها صادر شد.

 معاون اول رئیس جمهور روز گذشته با اشاره به برخی مسائل و مشکلات در گمرکات کشور که منجر به عدم ترخیص برخی اقلام و کالاها شده، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یکماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار