حجت الاسلام رئیسی زاده: خط مقدم جهاد تبیین، دانشگاه فرهنگیان است چرا که دانشجویان این دانشگاه در آینده در کلاس های درس مدارس حاضر می شوند و در ذهن و فکر دانش آموزان نقش تاثیر گذاری دارند.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 17 June 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدرضا رئیسی زاده: آگاهی مربیان آموزشی در مدارس و دانشگاه ها را از ارکان جهاد تبیین برشمرد و گفت: آگاهی از جهاد تبیین در مرحله نخست نیاز مربیان آموزشی مدارس است چراکه معلمان به عنوان یک قشر تاثیرگذار جامعه، آموزش و تربیت فرزندان را عهده دار بوده و بر اذهان آنها تاثیر مستقیم دارند.

 

این استاد جهاد تبیین افزود: چنانچه قشر آموزگار نسبت به انقلاب، مکتب، خط و مسیر آن، آگاهی، ایمان و امید نداشته باشد نمی تواند آنگونه که باید تاثیرگذار باشد.

 

به عقیده حجت الاسلام رئیسی زاده، خط مقدم جهاد تبیین، دانشگاه فرهنگیان است چرا که دانشجویان این دانشگاه در آینده در کلاس های درس مدارس حاضر می شوند و در ذهن و فکر دانش آموزان نقش تاثیر گذاری دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه معلمان، اساتید دانشگاه و مربیان تربیتی فرماندهان جهاد تبیین هستند، عنوان کرد: چنانچه فرمانده ای خود زخم خورده باشد طبیعتاً نیروهای او نیز کاری از پیش نمی برند.

پایان پیام/691

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار