مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از آغاز ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا برای علاقمندان فیلمسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ 18 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، محمد حسن محمودی گفت: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه‌مندان فیلمسازی و پاتوق فیلم کوتاه باهدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه‌اندازی شده است.
وی افزود: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است که بخشی معطوف جذب علاقه‌مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.
محمودی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان‌نویسی، فیلمسازی با تلفن همراه، پاتوق گفتگو و اکران فیلم در کنار کارگاه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی "از ایده تا فیلم " و همچنین دوره‌های آموزش تخصصی فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری، تدوین، در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان با اشاره آخرین‌مهلت ثبت‌نام و عضویت در مرکز رشد فیلم دنا اشافه کرد:آخرین مهلت ثبت نام ۵ تیرماه ۱۴۰۲ است که علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تماس حاصل نمایند و یا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ به نشانی یاسوج؛ گلستان چهاردهم؛ حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار