سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در اطلاعیه‌ای از کشف مواد مخدر و قرص‌های روان گردان در دو عملیات مجزا در شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 18 June 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در این اطلاعیه ضمن بیان اینکه گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی بسیج در سطح محدوده این ناحیه اقدام به گشت‌زنی در ساعات شبانه روز می‌نمایند، آمده است: در حین خرید و فروش مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در سطح محدوده یکی از حوزه ها، مقادیر یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این ماموریت که با هماهنگی معاونت عملیات سپاه ناحیه ثارالله (ع) توسط یکی از حوزه‌های محلات بسیج انجام شد، منجر به دستگیری دو نفر متهم و برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل عوامل فراجا شدند.

بر اساس اخبار واصله مبنی بر فروش دارو‌های غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان در سطح شهر مقدس شیراز، با هماهنگی مقام قضایی، محل دپوی گزارش شده بازرسی شد.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از فعالیت معاونت عملیات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در معاونت اطلاعات این ناحیه، بیان شده است: مقادیری دارو‌های غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان و یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز در محل کارگاه مذکور کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار