دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف ۷۹۰هزار لیتر نفتگاز قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 19 June 2023

به گزارش تابناک رضوی، حسین دشتبان با بیان این مطلب افزود: در دو ماه ابتدایی سال جاری 790 هزار لیتر نفتگاز قاچاق در خراسان رضوی کشف شده است.

وی افزود: آمار فرآورده‌های نفتی مکشوفه قاچاق مربوط به سطح استان خراسان رضوی است که با پیگیری و همت همه دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دست آمده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تصریح کرد:خراسان رضوی6 ماهه ابتدایی سال 1401 با تعداد 268 بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل و ثبت 138 پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش 441 میلیارد ریال شد؛ از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده‌ها رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب کرد.

دشتبان گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز محقق نمی‌شود مگر با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های متولی که خوشبختانه این همکاری مضاعف در میان متولیان امر در استان به خوبی مشهود بوده و سرآمد این فعالیت ها نیز توسط همکاران ما در سازمان ها و نهادهای کاشف ، ضابط و اجرایی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار