استاندار فارس در سلسله نشست‌های تخصصی بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی، بر ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و هنری استان تاکید کرد و گفت: نیازمند ساماندهی مطالب مطرح شده هستیم؛ روزانه، در زمان مشخص، افراد معینی به صورت ثابت مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی را بررسی کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 19 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه، در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی، بر ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و هنری استان تاکید کرد و گفت: نیازمند ساماندهی مطالب مطرح شده هستیم؛ روزانه، در زمان مشخص، افراد معینی به صورت ثابت مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی را بررسی کنند.
استاندار فارس افزود:اقدامات زیبا، مثبت، اثرگذار و قابل توجهی در محلات شهرستان‌ها و روستا‌های استان انجام می‌شود که لازم است از طریق فراخوان، اطلاعات جمع آوری شود.
وی همچنین خواستار تاسیس پژوهشکده هنر اسلامی شد و اظهار داشت: با استفاده از ساختار‌های فعلی یا ایجاد ساختار جدید نسبت به تأسیس پژوهشکده هنر اسلامی اقدام کنید.

او، بورسیه کردن دانشجویان مستعد در زمینه‌ی مباحث فرهنگی و هنری، جانشین پروری و تاسیس هنرستان هنری با رویکرد اسلامی را از راه‌های قابل استفاده برای ارتقاء مباحث فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ی پنج ساله‌ای با زمان‌بندی مشخص و با در نظر گرفتن مباحث نرم افزاری، سخت افزاری، نیروی انسانی، ساختار سازمانی و عملکردی تدوین شود و قابلیت رصد کمّی را داشته باشد.
ایمانیه تصریح کرد: این برنامه به اعتبارات مالی نیاز دارد که می‌بایست راه‌های تامین مالی آن نیز مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار