دادستان اقلید با بیان اینکه در زمستان ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ کیلومتر لوله‌های برداشت غیرمجاز آب از دریاچه سد ملاصدرا را جمع آوری کردیم از برخورد با متخلفین در حوزه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 21 June 2023

تابناک فارس به نقل از فارس:  عبدالله سعادتیان رئیس دادگستری اقلید در نشست خبری رئیس دادگستری اقلید و دادستان این شهرستان با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز کشور به ویژه شهید بهشتی و شهدای قوه قضاییه اظهار داشت: بخش گسترده ای از مراجعات و رفت و آمد‌های مردم بخش سده در سال 1401 با راه‌اندازی دادگاه بخش سده، کاهش یافت.

رئیس دادگستری اقلید با توجه به پراکندگى ساختمان دادگاه و ساختمان شورای حل اختلاف گفت: در سفر رئیس کل دادگستری فارس به اقلید، مجوز ۵۸۰ مترمربع زمین جهت ساخت ساختمان جدید دادگستری اعطا شد تا مشکل پراکندگی و رفت و آمد مردم حل و فصل گردد.

دادستان اقلید نیز در این نشست به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در خصوص اراضی ملی و منابع طبیعی ۳۶ حکم قطعی صادر شد که توانستیم بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی تصرف شده را آزاد کنیم.

انصاری‌فر در ادامه گفت : در زمستان ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ کیلومتر لوله‌های برداشت غیرمجاز آب از دریاچه سد ملاصدرا را جمع آوری کردیم و با متخلفین برخورد گردید.

در پایان این نشست برنامه‌های هفته قوه قضاییه در شهرستان اقلید تشریح شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار