از سوی اصفهانی ها صورت گرفت؛
تابناک: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کارگاه آموزشی مدیریت مرکز رشد و پارک علم و فناوری را در عمان برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این کارگاه در قالب برنامه های مرکز منطقه ای توسعه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری (IRIS) وابسته به یونسکو و به مدت سه روز در شهر مسقط عمان برگزار شد.

این کارگاه با عنوان « مدیریت مرکز رشد و پارک علم و فناوری عمان» برگزار شد و بیش از 30 سازمان شامل دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی عمان در آن شرکت کردند.

در این کارگاه که از دوازدهم تا چهاردهم اسفند در مسقط عمان برگزار شد، تجربیات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در مدیریت پارک ها و مراکز رشد با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته و زمینه های همکاری در آینده بررسی شد.

سند همکاری برای تاسیس مرکز منطقه ای توسعه پارک­ها و مراکز رشد علم و فناوری (IRIS)زیر نظر یونسکو میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سازمان یونسکو در سال 1389 در پاریس به امضا رسید.

بر این اساس، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان محل استقرار این مرکز منطقه ای، با حمایت و پشتیبانی یونسکو به پیشبرد اهداف و توسعه پارک­های علم و فناوری در کشورهای منطقه کمک و با ظرفیت سازی لازم، زمینه توسعه و ایجاد پارک­های علم و فناوری را در این کشورها فراهم می­کند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 با هدف حمایت و هدایت شرکت های دانش بنیان آغاز کرد و اکنون نزدیک به 400 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار