تابناک هرمزگان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آتش زدن دو خودرو 140 میلیاردی قاچاق توسط قاچاقچیان و متواری شدن آنان در شهرستان سیریک خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 26 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی در پی خبر واصله مبنی بر ورود خودروهای لوکس خارجی به این شهرستان ، یلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند .

وی افزود : مامورین پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل یک تیم به محل مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت های محسوس و غیر محسوس با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان با اجرای طرح مهار کلیه، مسیرهای های عبوری قاچاقچیان را مسدود کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : قاچاقچیان با مشاهده ماموریان و با توجه به مسدود بودن راه فرار آنان ،بدون توجه به دستور پلیس با آتش زدن دو خودرو پرادو قاچاق به ارزش 140 میلیارد ریال از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق خودرو ادامه دارد ، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق در سطح خرد و کلان توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: جاویدان ، قاچاقچی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار