رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس:
تابناک هرمزگان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از اجرای پروژه ساماندهی صنوف، تفریحی و گردشگری در شهر بندرعباس خبر داد، و گفت: اخذ مجوزات لازم، برگزاری فراخوان های تخصصی، و در نظر گرفتن شاخص ها لازم الاجراست.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 26 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//احمد کناری نژاد صبح امروز (چهارم تیرماه) در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه نوار ساحلی ظرفیت بالقوه شهر بندرعباس است، خاطرنشان کرد: با تعریف ۴ پروژه سرمایه گذاری از سوی شهرداری که سه مورد از آنها در نوار ساحلی شهر قرار دارد به زودی شاهد رونق اقتصادی و توسعه بیشتر ساحل با مشارکت بخش خصوص خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش شهردار و همکاران مجموعه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در جهت شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط طلایی شهری، عنوان کرد: ظرفیت های شناسایی شده در حوزه های تفریحی، گردشگری و زیست محیطی است و با توجه به جذابیت های پروژه های مطرح شده پیش بینی  میشود که فرصت‌های های قابل توجهی را برای سرمایه گذاری ایجاد کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: پروژه های ساماندهی صنوف مزاحم، چرخ و فلک، تله کابین و آکواریوم از جمله های پروژه هایی است که در بسته سرمایه گذاری بزودی به فراخوان گذاشته خواهد شد.

کناری نژاد در پایان با تاکید بر زمان بندی دقیق پروژه‌ها بیان کرد: همواره یکی از دغدغه های ما در خصوص بی برنامگی در اجرای پروژه‌ها می باشد که شهرداری بندرعباس موظف است نسبت به ارائه گزارش و برنامه زمانبندی پروژه های اعلام شده ظرف مدت ۱۵ روز به شورا اقدام کند.

انتهای پیام//

برچسب ها: کناری نژاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار