مدیرکل کمیته امداد استان امام خمینی(ره) استان مازندران، در پیامی، یکم تا هفتم تیر؛ هفته‌ی قوه قضائیه را، تبریک تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 27 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، در پیامی، یکم تا هفتم تیر؛ هفته‌ی قوه قضائیه را، تبریک تبریک گفت.

 

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران به مناسبت قوه قضائیه

 

متن حکم به شرح زیر است:


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ (آیه ۴۲ سوره مائده)

قوه قضائیه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کارکرد آن تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان‌های نظام دارد. این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال، خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته‌ی قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، قدردانی از همکاری خوب قوه قضائیه با نهاد مردمی کمیته امداد و خدمت به ولی‌نعمتان‌مان، هفته‌ی قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه، خاصه مدیران و همه کارمندان و کارکنان دادگستری استان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه‌ای امن و سلامت، تلاش‌های مؤثر و فراوانی داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده، و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

میثم معافی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار