کد خبر: ۱۱۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 28 June 2023

بازنشر تصاویر و فیلم کوتاه مربوط به سال‌های گذشته واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در فضای مجازی در روزهای اخیر باعنوان "آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به گازوئیل"، باعث وحشت و نگرانی در میان رانندگان و مسافران این دیار سرسبز شده که پلیس راه این شایعه را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بنا به گفته برخی از مسوولان دست اندرکار تنها هفت سال پیش چندین مورد حوادث انحراف و واژگونی خودروها در جاده های لغزنده کوهستانی و پرتردد آغشته به گازوئیل بویژه در جاده چالوس، مسیر نوشهر-رویان و جاده هراز گزارش شده و از سال ۱۳۹۵ تاکنون همچنین موضوعی در استان ثبت و مشاهده نشده است.

تصادف زنجیره ای تعداد ۱۵ دستگاه خودرو در مسیر نوشهر- رویان در منطقه امیررود در اواخر آذر ماه سال ۱۳۹۴ و برخورد سمند به کوه در منطقه پل ذغال مسیر جاده چالوس - کرج در آبان سال ۱۳۹۵ آخرین نمونه‌ای از وقوع این حوادث تلخ در مازندران بویژه غرب این استان بود.

با این حال در روزهای گذشته همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به استان، فیلم هایی در این ارتباط مبنی بر گازوئیل پاشی در جاده چالوس در فضای مجازی مخابره شده که مسوولان امر با تکذیب وجود این پدیده در استان، این فیلم کوتاه در حال بازنشر را مربوط به این ایام نمی دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار