استاندار فارس خواستار گسترش و توسعه حوزه هنری فارس شد و گفت: فرمانداران، ابتدا از حوزه هنری استان بازدید کرده و پس از آشنا شدن با این مجموعه بر اساس میزان علاقمندی و توانایی ایجاد تجهیزات و زیرساخت‌های حداقلی، نسبت به دایر کردن شعبه این مجموعه در شهرستان خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 01 July 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمد هادی ایمانیه در حاشیه بازدید از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در شیراز افزود: همچنین در جلسه ای با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر حوزه هنری استان و همچنین شهردار شیراز مباحث مربوط به بازسازی تالار ابوریحان و بافت اطراف آن به ویژه برای استفاده هنرمندان حوزه تئاتر بررسی شود.

وی، اصلی ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی را مباحث فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: دستگاه‌های متولی هنر باید با هم افزایی برای رسیدن به اهداف و اصول کلی انقلاب اسلامی تلاش کنند به نحوی که امسال شاهد جهش در حوزه هنری فارس باشیم.

استاندار فارس، مسئولان حوزه هنری فارس باید هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولیِ هنر را جدی بگیرید و به طور مستمر و مداوم دور هم جمع شوند، تبادل نظر و هم‌اندیشی کنند.

ایمانیه، خواستار گسترش و توسعه حوزه هنری فارس شد و گفت: فرمانداران، ابتدا از حوزه هنری استان بازدید کرده و پس از آشنا شدن با این مجموعه بر اساس میزان علاقمندی و توانایی ایجاد تجهیزات و زیرساخت‌های حداقلی، نسبت به دایر کردن شعبه این مجموعه در شهرستان خود اقدام کنند.

وی افزود: از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و محلات نیز برای گسترش هنر در تراز انقلاب اسلامی استفاده شود.

او اظهار کرد: هر اعتباری که به شکل قانونی بتوان جذب و به حوزه هنری استان تزریق کرد را دنبال می‌کنیم تا بخشی از مشکلات این مجموعه مرتفع شود.

ایمانیه، ضمن تاکید بر لزوم تامین حداقل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز حوزه هنری فارس افزود: کارهای بزرگ، الزاما با تجهیزات و ملزومات کامل انجام نمی‌شود و بسیاری از اقدامات بزرگ در ابتدا از خانه‌های کوچک و با کمترین امکانات شروع شده اما خروجی‌های مهم و اساسی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار