فرمانده انتظامي شهرستان اراك از سرعت عمل مأموران در دستگيري سارق مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب خبر داد و گفت: اموال مسروقه به ارزش ده میلیارد ریال كشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 02 July 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "عليرضا معيريان" افزود: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت از مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب اراک، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي يادآور شد: درجهت رسیدگی به مطالبات مردمی و شهروندان، مأموران کلانتری ۱۴ علوی با اشراف اطلاعاتی و با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت، موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ معيريان با اشاره به دستگیری متهم طی یک عملیات پلیسی بیان داشت: متهم دستگیر شده در تحقيقات فنی و تخصصی بعمل آمده به سرقت از مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اعتراف کرد و پس از شناسایی محل اختفا اموال مسروقه، مقادیر زیادی از اموال به سرقت رفته ازجمله ویديو پرژکتور، میکسر صدا، میکسر تصویر، کارت صدا، هدفون، میکروفون و دو دستگاه دوربین گردشی کشف شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اموال مکشوفه ده میلیارد ریال برآورد شده، که دراین خصوص کلیه اموال پس از شناسایی تحویل شکات شد و تلاش پلیس برای دستگیری همدست سارق همچنان ادامه دارد.
سرهنگ علیرضا معیریان افزود: عدم توجه به توصيه ها و هشدار های پلیس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال و عدم گماردن نگهبان از عوامل مهم این سرقت به شمار می رود و لازم است همه دستگاه ها وشهروندان گرامي در پيشگيري از سرقت بیش از پیش، توصيه هاي پليسی را مورد توجه قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار