معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد خبرداد:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹ 03 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدجمالی آرند گفت: با پیگیری‌های وزارتی و کار کارشناسی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب آموزشی وتربیتی برای دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار، با صدور مجوز راه‌اندازی این مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ موافقت شد.
جمالی گفت: دبیرستان‌های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد، دبیرستان جوادیه در دهدشت، دبیرستان‌های آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است.
وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش ۶۰ دانش‌آموز متوسطه اول برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی اخذ شده در شهرستان‌های بویر احمد، دهدشت، گچساران صادر شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان درپایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها وپیگیر‌های همکاران ستادی حوزه آموزش دوره اول متوسطه گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی این مدارس قرا می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
خسته نباشید ، اینها که 20 ساله شبانه روزی هستند ، خوابگاه و همه امکانات داشتند و دارند ،
اگر شما عرضه دارید در مناطق محروم ، دیشموک ، چاروسا ، لوداب و مارگون و لنده مجوز بگیرید نه در شهرستانهای برخوردار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار