تابناک هرمزگان- در ادامه تعمیرات بی وقفه و شبانه روزی شناورهای غول پیکر در ایزوایکو یک شناور نفتکش که برای دومین بار به درای داک ایزوایکو مراجعه کرده بود تعمیر و جهت از سرگیری ماموریت خود به ناوگان حمل و نقل دریایی کشور ملحق شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 03 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//این شناور با مشخصات فنی: 176متر طول، 31متر عرض و 17متر ارتفاع یکی از پنج شناوری است که حدود چهار سال پیش بعد از انجام تعمیرات اساسی در ایزوایکو جهت انجام مأموریت حمل بنزین به ونزوئلا راهی این کشور شدند تا یکبار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند. افتخار و اقتداری که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران هم در آن نقشی محوری داشته و با تعمیرات اساسی سه فروند از پنج شناوری که این مأموریت حساس را در دستور کار داشتند اثبات کرد پشتیبانی مطمئن و قدرتمند برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور است، تا نمود عینی خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی باشد.

تعویض ورق، رنگ و سند بلاست، اورهال موتور اصلی، ماشین آلات عرشه، اکومودیشن، ژنراتورها، الکتروموتورها، پمپ ها و لوله‌ها، شیرآلات و استیل‌ورک از عمده تعمیراتی است که بر روی این شناور انجام شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: ایزوایکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار