معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری به صورت شبانه‌روزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمد احمدی» گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای بازدید و نظارت میدانی نیز کارشناسان این اداره‌ کل به همراه نمایندگان تشکل‌های صنفی مسافری در محل پایانه‌های مسافری، پلیس راه‌های سطح استان و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن‌ها نظارت دارند.

احمدی افزود: با توجه به اینکه استان کرمانشاه، از نخستین استان‌هایی است که گیشه متمرکز فروش بلیط در آن دایر شده است افزود: با راه اندازی میز خدمت در این گیشه بصورت مستمر بازرسی از شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای محسوس و برنامه ای؛ بازدید نامحسوس و ناگهانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در داخل پایانه‌ مسافری تحت نظارت مستقیم مدیر فنی نیز انجام می شود و اگر در بازدیدهای نامحسوس، اتوبوسی فاقد شرایط فنی تشخیص داده شود بلافاصله از سرویس دهی آن جلوگیری و سرویس دیگری جهت ادامه سفر مسافران جایگزین می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره ساماندهی پایانه مسافربری گفت: به زودی و در جهت ساماندهی پایانه مسافربری شهید کاویانی، مکانی برای شستشوی اتوبوس‌ها با همکاری انجمن صنفی رانندگان و شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان در هنگام سفر، مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۹۴ دستگاه مینی‌بوس و ۹۶۸ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را در استان کرمانشاه برعهده دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار