مشاور عالی مدیرعامل در امور راهبردی و توسعه سازمانی و مدیر پروژه برنامه ریزی استراتژیک، از بازنگری سند راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم و استقرار نظام مدیریت استراتژیک در این سازمان با توجه به تغییرات بنیادی در شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر دنیا و منطقه و رویکرد مدیرعامل این سازمان در لزوم بهره برداری موثر از ظرفیت های ممتاز جزیره قشم، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 13 October 2015
 به گزارش ایلنا از قشم، میثم  رفیع پرهیزکار با اعلام این خبر عنوان کرد: سند اولیه راهبردی سازمان در سال 1994 توسط شرکت سوئدی موسوم به SWECO تدوین شده و هم اکنون نیازمند بازنگری با رویکرد مباحث اقتصادی، اجتماعی و تاکید بر مزیت های اصلی جزیره به ویژه حوزه انرژی دانست.
 
وی گفت: فرآیند تدوین و اجرای برنامه های راهبردی نیازمند متدلوژی دقیق و بهره گیری از نظرات کلیه مدیران و متخصصان است و مکانیزم مشارکت مسئولین ذیربط ضامن اجرای بهتر برنامه های راهبردی سازمان خواهد بود.
 
رفیع پرهیزکار ادامه داد: از همین رو کمیته های تخصصی به تفکیک حوزه های کلیدی در حال سازماندهی می باشد و اتاق فکر سازمان نیز با بهره گیری از بهترین صاحب نظران کشور در زمینه های مختلف اعم از صنعت، جامعه شناسی، گردشگری، اقتصادی، کشاورزی، مدیریت و برنامه ریزی تشکیل گردیده است.
 
مشاور عالی مدیرعامل در امور راهبردی و توسعه سازمانی یادآوری کرد: به منظور ایجاد ضمانت اجرای برنامه های راهبردی می بایست، سیستم های داخلی سازمان از جمله نظام ارزیابی عملکرد، آموزش و توسعه، نظام انگیزشی و جبران خدمات نیز با استراتژیهای سازمان، همسوسازی و توسط مدیریت ارشد سازمان پشتیبانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار