کد خبر: ۱۱۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 04 July 2023

اختصاصی هما خوزستان
مینا فراز

قرآن کریم کتاب آسمانی و چراغ هدایت مسلمانان به سوی نور و روشنایی است آیات شریف این کتاب بزرگ پیشرفت و سعادت دنیوی و اخروی را برای انسان‌ها هموار می‌کنند توسل و تمسک به این یادگار ارزشمند پیامبر اسلام حضرت محمد در رسیدن به رستگاری مهم است.

در همه ادیان مقدسات، کتاب‌ها و .. جایگاه بسیار والایی دارند پیامبر اکرم فرمایشات خداوند را در قرآن کریم برای همگان به ارث گذاشته است آیاتی سراسر نور، روشنایی، زلال و شفاف حفظ و احترام این کتاب الهی به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند از آیات پروردگار بسیار مهم است اما متاسفانه اهانت به این کتاب مقدس دل مسلمانان را به درد آورده است.

کوردلان و دشمنان این کتاب همواره با اهانت و توهین به آن درصدد آزار و اذیت مسلمانان در سراسر جهان هستند. هتک حرمت به قرآن اقدامی‌که قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

آیات قرآن کریم چون آب حیات وجود انسان است. دشمنان قرآن کریم غافل از آنچه می کنند فقط قصد توهین و آزار مسلمانان را دارند اما مسلمانان با عمل به دستورات قرآن کریم با آنها مقابله می کنند، این کتاب شریف و نورانی نسخه کامل و جامعی برای رسیدن به زندگی سعادتمند است و انسان را به سرمنزل اصلی یعنی تقرب و نزدیکی به خداوند می رساند.

هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان به هیچ بها و بهانه‌ای پذیرفته نیست. توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی و توهین به انسانیت و همه ارزش‌های الهی است و جامعه اسلامی از این اقدامات ناشایست را محکوم می کند.

اقدام یک افراطی نسبت به سوزاندن نسخه‌ای از قرآن کریم در مسجد مرکزی استکهلم سوئد در چند روز پیش، خشم مقدس مسلمانان و ادیان مختلف جهان را برانگیخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار