مشکل متقاضیان چادر مشکی با قیمت این کالای لوکس ایرانی که نماد حجاب و عفاف اسلامی است. نمایشگاه مدولباس ایرانی اسلامی با حضور۱۰۰ برند
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 04 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نمایشگاه مدولباس ایرانی اسلامی با حضور۱۰۰ برند مطرح کشور طی ۳روز در هتل میزبان بابلسر برگزار شد. 

نمایشگاه مدولباس ایرانی و اسلامی در بابلسر  


بر اساس این گزارش ، فاطمه بشیری دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در رابطه با هدف برگزاری نمایشگاه گفت :
هدف از برگزاری این جشنواره ، معرفی محصولات پوشاک عفاف و حجاب بانوان است تا با دسترس قرار دادن این محصولات ، که معمولا گران هستند ،خانواده ها بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسبتری تهیه کنند و هم اینکه با ایجاد این فضا مردم از نزدیک با این برندها آشنا شوند.
فاطمه بشیری در رابطه با تعداد شرکت کننده ها در نمایشگاه گفت:
۱۲۰ غرفه با ۸۰ برند در این نمایشگاه شرکت کردند که یک سوم ان مختص به استان مازندران است.
و همچنین تعداد۱۰استان و ۱۵شهر در این جشنواره شرکت کردند.که بیشتر انها از استان تهران و قم و مازندران بودند.
وی در پاسخ به این سوال که قوانین و شرایط تایین شده برای شرکت کنندگان چه بود پاسخ داد:
شرکت کنندگان حتما باید طراح وتولید کننده باشند و عضویت انها در سامانه جامع طراحان ثبت شده باشد و تولیدات باید دارای کد شیما باشد.و بعد از بررسی به حضور در نمایشگاه دعوت میشوند.
.
بشیری در پاسخ به این سوال که چادر یک کالای لوکس و گرانقیمت است و دسترسی اقشار مختلف مردم به آن بخاطر گرانی قیمت اسان نیست گفت متاسفانه پارچه چادر مشکی هیچ سوبسید و امتیازی برای ان قائل نمیشوند و تولید کننده برای تهیه این پارچه ها با سختی و به قیمت بالا که هر هفته با تغییر قیمت مواجه میشوند تولیدات خود را به بازار عرضه میکنند
و با توجه به نزدیکی ماه محرم ،ترجیح عرضه کنندگان چادر مشکی به توقف فروش در این ایام است با اینکه پس از این ایام قیمت این محصول افزایش بیشتری خواهد داشت.
بشیری دبیر برگزاری نمایشگاه دررابطه با حمایت از متقاضیان چادر مشکی گفت: ما برای اینکه بتوانینم چادر را به همه متقاضیان عرضه کنیم طرح نذر حجاب گذاشتیم که عرضه این چادرها به قیمت کارخانه است .بطوری که عده ای از تولیدکنندگان چادر مشکی متولی میشوند و محصولات خود را بدون سود زیر قیمت واقعی آن بفروش میرسانند .
وی در پاسخ به این سوال که ایا جنس و کیفت چادرهای طرح نذر حجاب با چادرهای دیگر متفاوت است گفت:قطعا همینطور است ،چادرها از قیمت ۴۰۰هزارتومان تا ۲میلیون تومان میباشند که بسته به جنس آن و متریال اجرایی در طرح آنها که هنر دست طراحان است، میباشد و این چادرها متناسب به جنس و طراحی و دوخت، قیمت‌گذاری میشوند .در واقع میشود ادعا کرد که در این جشنواره متناسب با همه اقشار جامعه محصول حجاب موجود است .

وی گفت متاسفانه اطلاع رسانی این جشنواره که برای اولین بار در شهرستان بابلسر برگزار میشود بسیار ضعیف و بازدید از نمایشگاه بسیار کم بوده و برخلاف انتظار انها، شرکت کنندگان از شهرهای اطراف در نمایشگاه حضور نیافتند. 

خبر: سمیه اسدی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار