طرح حمل و نقل عمومی رایگان مشهد، در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی این شهر مورد تصویب قرار گرفت، شهرداری در گام اول مکلف به اجرای این طرح به صورت آزمایشی در ۱۰ خط اتوبوسرانی شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 04 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در روز دوشنبه، تبصره های طرح حمل ونقل رایگان بررسی شد و در جریان بررسی این طرح پیشنهاداتی در خصوص چرایی اجرای این طرح از لحاظ بازه زمانی و اجرای آزمایشی آن در برخی خطوط مطرح و در نهایت با موافقت اعضای شورا، مقرر شد این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در ۱۰ خط در مسیرهای منتهی به حرم رضوی و حاشیه شهر اجرا شود.

نائب رییس شوارای اسلامی شهر مشهد در خصوص این طرح اظهار کرد: طرح حمل و نقل عمومی رایگان در مشهد کار جدیدی بود، این طرح موافقان و مخالفانی دارد که طبیعی است، اما زیرسوال بردن آن بی انصافی است.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: کلیات این طرح در جلسه پیشین شورای شهر مشهد مصوب شد، اما تصویب تبصره ها به تعویق افتاد و برخی به دنبال حذف این طرح هستند.

وی خاطر نشان کرد: مخالفت مدیریت شهری با این طرح قابل درک نیست، دوره ششم شورای شهر مشهد با رویکرد متفاوت روی کار آمده است اما در روزهای اخیر مدیریت شهری از تمام توان و رایزنی برای حدف این طرح استفاده کرده است.

حاجی بگلو ادامه داد: در مدیریت شهری تا کی باید به دنبال مدیران هزینه ای باشیم؟ تمام نگرانی ها برای حذف ۲۰۰ میلیارد تومان در سال است، این درحالی است که سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان توسط مدیریت شهری مشهد برای خارج از استان بدون هیچ اعتراضی هزینه شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: رسیدگی به اولویت های شهر واجب است، به نمایندگی از مردم طرح را تهیه و از آن دفاع می کنم، طرح رایگان کردن صدور پروانه های ساختمانی در حاشیه شهر نیز در دست تهیه است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار