مسئولان ارشد فرماندهی انتظامی فارس، آخرین کشفیات موادمخدر در این استان را شامل ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 06 July 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی فارس پنجشنبه ۱۵ تیر در خصوص کشف تریاک به خبرنگاران گفت: ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" داراب به همراه کارکنان یگان تکاوری حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک می‌شوند.

سردار رهام‌بخش حبیبی با اشاره به اینکه ماموران سعی می‌کنند با صدور دستور ایست و هشدار، خواستار توقف خودرو می‌شوند، گفت: راننده بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به فرار می‌کند، اما طی یک عملیات تعقیب و گریز، پلیس خودرو را متوقف می‌کند.

حبیبی با اشاره به کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از این خودروی سواری، گفت: راننده به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت و بعد از سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است.

کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه در عملیات مشترک پلیس اصفهان و لارستان

جانشین فرمانده انتظامی فارس نیز گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" مطلع شدند فردی با سواری تارا در محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" در حال انتقال یک محموله مواد مخدر است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس لارستان قرار گرفت.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری تارا را شناسایی و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی از این سواری ۲۵ کیلو و ۴۵۰ گرم شیشه و ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین (در مجموع ۳۰ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر) که به صورت کاملا حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار