صبح روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ پیرامون موضوعات شرکت فولاد اکسین خوزستان جلسه ای با حضور آقای مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، آقای آزادی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی منطقه یک، آقای یوسفی مدیر شعب بانک ملی استان خوزستان، آقای محمدی مدیر عامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و هیات همراه و علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و مدیران این شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 06 July 2023

از آنجایی که بخشی از سهام این شرکت متعلق به بانک ملی بوده، این جلسه در راستای بررسی راهکارهای حمایتی بانک ملی از طرح های توسعه ای شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

مهندس محمدی مدیر عامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تشکر از میزبانی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان از مدیران بانک ملی درخواست نمود که همکاری لازم در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز مجتمع فولادی فولاد اکسین را به عمل آوردند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین نیز طی سخنانی ضمن معرفی توانمندی شرکت بیان کرد: لازمه تحقق ظرفیت اسمی کارخانه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد اکسین، اجرای هر چه سریعتر طرح توسعه مجتمع فولادی شرکت می باشد، وی در بخش دیگری اقدامات صورت گرفته در این خصوص را ارایه نمود و گفت: ظرفیت اسمی این کارخانه یک میلیون و پنجاه هزار تن ورق فولادی با ارزش افزوده بالا می باشد که به دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز، این مهم تا کنون محقق نشد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین تأکید کرد: تیم مدیریتی شرکت در سال جاری عزم خود را جزم کرده تا این پروژه اجرایی شود و این نیازمند همراهی همه جانبه سهامداران بخصوص بانک ملی می باشد.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: اقدامات خوبی که در این مجموعه تولیدی رقم خورده است قابل تقدیر می باشد.

وی افزود: ما نیز در بانک ملی ایران به دنبال راهکارهای حمایتی جهت اجرای طرح‌های توسعه ای این مجموعه تولیدی می باشیم و انشالله با هم دلی و هم افزایی در آینده نزدیک اقدام می نماییم.

دکتر آزادی عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی منطقه یک نیز طی سخنانی ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته آمادگی بانک ملی را برای همکاری همه جانبه با فولاد اکسین اعلام نمود.

در ادامه پرویزیان مدیر امور مالی شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سخنانی ضمن تقدیر از نگاه ویژه بانک ملی به فولاد اکسین، درخواست‌های این شرکت را در خصوص تسهیلات ارزی و ریالی جهت پروژه فولاد سازی، تسهیلات و اعتبارات اسنادی ریالی جهت سرمایه در گردش و تسهیلات کم بهره برای پرسنل و تسریع در عملیات بانکی، نصب دستگاه ATM و ایجاد باجه بانک ملی در شرکت اعلام نمود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار