نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رخداد غدیر رت نقطه اتصال بین نبوت و ولایت و امامت دانست و گفت: ولایت و امامت استمرار حرکت انبیا است و رخداد آسمانی غدیر خم حلقه اتصال نبوت و امامت است.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 07 July 2023

به گزارش تابناک کرماشاه به نقل از فارس عید غدیر خم، بزرگ‌ترین عید شیعیان و امت پیامبر(ص)، مناسبت بزرگی که مایه افتخار تشیع است که شیعیان عالم به دلیل این نعمت بزرگ همواره شکرگذار بوده و گرامیداشت این عید از مصادیق شکر نعمت اکمال دین است.

سراسر استان کرمانشاه همانند کل کشور ایران اسلامی امروز شور و نشاطی فراگرفته که توام با برگزاری جشن‌های مردمی در این روز بزرگ است و فضای کرمانشاه غرق شادی و شور است.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه رخداد غدیر را نقطه اتصال بین نبوت و ولایت و امامت دانست و گفت: ولایت و امامت استمرار حرکت انبیا است و رخداد آسمانی غدیر خم حلقه اتصال نبوت و امامت است.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند همانند حضرت علی(ع) سخن بگوید و این نوع سخن گفتن مخصوص معصوم است و غیرمعصوم نمی‌تواند سخنی هم سنگ سخنان نهج البلاغه داشته باشد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: به برکت ولایت است که امروز ایران قدرتمندانه در برابر شرق و غرب ایستاده و اجازه کمترین تعدی به آن‌ها نمی‌دهد.

آیت‌الله علما ادامه داد: امامین انقلاب با تأسی به منبع عظیم ولایت، امامت انقلاب اسلامی را عهده‌دار شدند و به برکت آن توانستند این انقلاب بزرگ را از گردبادهای شرق و غرب سالم و سرافراز نگه دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار