روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طی اطلاعیه از قطعی برق در برخی از محلات شهر کرمانشاه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز شنبه ۱۷ تیرماه به دلیل تعمیر خطوط فشار قوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 08 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا در این اطلاعیه آمده است؛ برق برخی از مناطق شهر کرمانشاه شامل شهرک‌های جوادیه، آزادگان، جهاد، ظفر۱ ، ظفر۲، ظفر۳، تنگه‌کنشت، تکاور، قسمتی از شهرک پرواز و مجتمع‌های ولایت و اندیشه قسمتی از مسکن شامل بلوار مطهری، لاله شمالی، لاله جنوبی و قسمتی از فرهنگیان فاز ۲ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه دلیل این قطعی را تعمیرات اضطراری خطوط فشارقوی پست ظفر، اعلام کرد که مدتی است با نوسانات برق منجر به قطعی برق در این مناطق و محلاتی به شکل کوتاه مدت شده است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار