مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با هشدار به واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، از استمرار بازدید‌های نظارتی از این واحد‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 09 July 2023

تابناک فلرس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید مؤید محسن نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگران با مسیربندی محور‌های گردشگری، گروه‌های نظارت بر واحد‌های پذیرایی بین‌راهی بازدید‌های نظارتی خود را آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه بازدید‌های نظارتی استمرار دارد، افزود: در طی این بازدید‌ها به واحد‌هایی که نمازخانه و یا سرویس بهداشتی مناسبی نداشته و نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و کیفیت ارائه خدمات، نواقصی داشته‌اند، هشدار لازم داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: چنانچه پس از یک‌بار تذکر و اخطار ترتیب اثری در بهبود وضعیت خدمات دیده نشود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام می‌شود.

تیم‌های نظارتی این اداره کل متشکل از کارشناسان معاونت گردشگری و تشکل‌های حرفه‌ای، بازدید‌ها را به‌طور منسجم و یکپارچه در محور‌های مواصلاتی فارس آغاز کرده و همچنان این بازرسی‌ها در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۱۴۰۲ استمرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار